Wysyłka jpk-problem

Witam, czy macie problem z wysłaniem jpk? W piątek próbowałam i dzisiaj ponownie i nadal nie mogę wysłać. Przy wysyłce się zawiesza i komunikat, że wysłane z niepowodzeniem i upłynął limit czasu operacji.
Mam to samo :/
U mnie ten sam problem od piątku i dzisiaj dalej to samo
Tak, u mnie to samo.
Rano dało się przesłać, teraz nie działa
Potwierdzam problem,
https://www.podatki.gov.pl/komunikaty-techniczne/utrudnienia-w-wysylce-plikow-jpk-cuk-alk-psp-itp-oraz-plikow-na-zadanie/
Mi tez nie działa na optimie zawiesza się tylko ue mogłam wysłac.
W Symfonii to samo
U mnie dziś to samo, myśli myśli i w końcu pisze że nie wysłało....
Nawet nie ma info do kiedy.... nic nie idzie w Insert również
Status 502 błąd serwera....problem po stronie ministerstwa jes od piątku popołudnia, coś majstuja i jak zwykle nie potrafią sobie poradzić!!!
W weekend szły bez problemu jpk - ja wysłałam kilkanaście
Nie wysyła :-/
Nawet nie podpisuje pliku :-/
U mnie ze STREAMSOFTU to samo od piątku - rano udało mi się wysłać jeden JPK a teraz nic nie działa !!!
Dzisiaj problem. Nie mogę wysłać. W sobotę i niedzielę wszystko przechodziło. Fajnie, ze jest info o problemach technicznych.
Ja również od piątku mam problem z wysyłką pliku JPK.
To samo, przekroczony czas.
No a jak wprowadzą ksef to bedzie cyrk
OD RANA ANI RUSZ NIC NIE IDZIE
Dokładne to samo. W Rachmistrzu GT też :/ Komunikat z 12 kwietnia, jest 15 kwietnia po godz. 20 i nic...
Godz.5:30 przeszło....powodzenia z ksef...
Poszło:-)
Słuchajcie i dalej nic. Jeden JPK dzisiaj przeszedł, a następne już nie.
Czy może są jakieś informacje odnośnie wysyłki JPK? Lub ktoś ma jakieś info? Ja od wczoraj nic nie mogę wysłać.
Dzis awarii ciąg dalszy. Wczoraj dostałam od MF odpowiedź, że mogą być utrudnienia w wysyłce i tyle. Jeden jpk poszedł, tylko upo się nie generuje. Reszta niestety nie.
Dalszy ciąg awarii - nie działa wysyłka, pobrać UPO też nie można
U mnie to samo, nie można wysłać pliku, ani pobrać UPO :(
U mnie, tak jak wczoraj, tak i dzisiaj wysłać nie mogę.
Dalej nie mozna wysyłać JPK. Wysyłamy dzisiaj ZUS w takim razie zanim padnie.
VAT-UE tylko można wysyłać
Czy dalej jest problem z wysyłką?
Nadal nie działa. Nikt nawet łaskawi nie podaje kiedy można spodziewać się naprawy. System Insert GT wyrzuca komunikat błędu "0".
Przed momentem poszło i UPO też pobrane.Spróbujcie
Bez zmian. Nadal ten sam komunikat błędu. Być może poprzednik wstrzelił się w okienko gdy działało. U mnie nadal komunikat błędu "0".
To jest katastrofa. Nawet w us nie wiedzą o awarii. Dziś jest piąty dzień ( w takich przypadkach nie ma wolnej soboty czy niedzieli). Gratulacje MF
Kkk
Dowiedziałem się dopiero dzisiaj że jest problem. Wczoraj obawiałem się że to coś u mnie. N-ty dzień nie działa (z małymi wyjątkami) a oni piszą o "utrudnieniach".
Udało się wysłać deklarację.
Wysyłają się :-)
U wszystkich już działa?
No chyba za wczesny to był entuzjazm. Mnie nic nie przechodzi. Upłynął limit czasu operacji.
Niestety przestało działać wysyłanie JPK
Idą ale z trudem po kilku próbach
Działaniem tego bym nie nazwał. Po ostatnim wpisie ponowiłem próbę. 1 próba - błąd "0", kolejna - to samo. Po kolejnej wróciło z kodem 120. Czyli niby wysłany ale trwa weryfikacja. Nie mam potwierdzenia. Na takie zabawy to nie mam czasu - za dużo VAT-ów do wysłania. Jak ktoś ma jeden - niech próbuje. UE wysyła normalnie. Ale z tym to chyba nie było problemów.
U mnie z kolei wysłano i pobrano potweierdzenie z kodem 407 że duplikat, mimo iż udało się wysłać tylko raz.
Przestało działać...
Jak sytuacja?
Przed chwilą, już bez problemów poszło kilka, jest UPO
Jak wam dzisiaj idzie? Do południa przechodziły, teraz wyskakuje mi komunikat nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału ssl/tls.
Moja deklaracja utknęła - ma kod 120 ale brak nr referencyjnego.
Przeszło :)
Dzisiaj rano przesłałem kilka JPK , a teraz znowu problem.
Też mi wyskakuje komunikat że nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału SSL/TLS.
Poszło , nareszcie.
Na stronie MF info o aktualizacji certyfikatu SSL środowiska produkcyjnego usługi JPK z dzisiaj.
Zrobiłem aktualizcje certyfikatu, jtp vay nie przyszło; o robić?
U mnie też nie poszło i tez pobrałam nowy certyfikat
Ma ktoś dzisiaj problemy z wysyłką JPK ?
Tak, znowu przestalo dzialac
Niestety wciąż nie działa
PK wczoraj wysłany z komunikatem przekroczono imit czasu, plik nie wysłany.
Dzisiaj plik ponownie wysłany i zwrot z informacją: 407 - Przesłano duplikat dokumentu
Numer referencyjny oryginału: ...., po sprawdzeniu wg numeru oryginału status: brak dokumentu 300.
Jak pobrać UPO tego dokumentu?
Dodaj temat do obserwowanych
Zgłoś naruszenie regulaminu
Agnieszka2000 - ja się nie certolę - kasuję poprzedni plik jpk i wysyłam jeszcze raz. Wysłane jest? Jest! Upo jest? Jest!
Nie mam czasu na zastanawianie się gdzie mam szukać zaginionych potwierdzeń. Nie moja wina, że szwankuje jedyny sposób w jaki można złożyć deklaracje ( papierowo nie można )
Jeśli urzędowi nie będzie coś pasować to zadzwonią. Poza tym skoro mają takich super informatyków, to chyba im te zdublowane deklaracje uporządkują, co nie ?:)
+ Dodaj komentarz
Uwaga: Zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Forum Dyskusyjnego GOFIN dodając wypowiedzi na łamach Serwisu Forum.Gofin.pl, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem tego Serwisu oraz akceptuje jego postanowienia.
* Przepisz kod z obrazka:
Captcha
* - pole obowiązkowe
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści tematów i komentarzy umieszczanych na łamach FORUM DYSKUSYJNEGO. Dodanie tematu lub komentarza jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU FORUM DYSKUSYJNEGO (kliknij aby zapoznać się z regulaminem).
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.